Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza druga edycja konkursu AdMan Roku

Rozpoczyna się głosowanie w drugiej edycji konkursu AdMan Roku. Ludzie reklamy wybiorą w nim najlepszego spośród siebie.

Ideą konkursu organizowanego przez miesięcznik „Press” jest wyróżnienie osoby, której zawodowa działalność i postawa jest przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Nagroda przyznawana jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Tegoroczna lista nominowanych powstała na podstawie kandydatur zgłoszonych przez 26 przedstawicieli branży reklamowej oraz dziennikarki "Press" piszące o komunikacji marketingowej. Nominowani do AdMana Roku 2013 zostali:

Dariusz Andrian i Michał Wolniak - odpowiednio CEO i szef strategii w VML Poland,

Rafał Baran - CEO Grey Group Poland,

Wojciech Borowski - CEO McCann Worldgroup,

Monika Bronowska - CEO ZenithOptimedia Group,

Marek Gargała - prezes Publicis,

Marcin Gaworski - dyrektor zarządzający i partner 180heartbeats + JvM,

Szymon Gutkowski - dyrektor generalny DDB Warszawa/Tribal DDB,

Igor Kaleński - CEO Grupy Saatchi & Saatchi,

Adrian Kawecki - CEO Mindshare Polska,

Michał Kazimierczak - CEO Young & Rubicam Group Poland,

Agnieszka Kosik - CEO Mediacom Warszawa,

Marcin Maj - business development manager Grupy OS3,

Jan Majle - dyrektor kreacji Change Integrated,

Krzysztof Mocek - dyrektor zarządzający Carat Polska,

Katarzyna Przewuska - chief operating officer Grupy Havas Worldwide Warsaw,

Bartłomiej Rams - dyrektor kreatywny i właściciel Heart & Brain,

Jacek Stalewski - prezes Grandes Kochonos,

Sławomir Stępniewski - CEO Dentsu Aegis Network Polska,

Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk - odpowiednio prezes i wiceprezes Lemon Sky,

Bartłomiej Wyszyński - członek zarządu Artegence odpowiedzialny za strategię.

Na stronie www.adman.press.pl prezentujemy dokonania kandydatów i krótkie uzasadnienia ich nominacji.
Na wymienionych kandydatów głosować mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe. Każda firma ma prawo do jednego zgłoszenia, w którym wskaże od jednego do trzech nominowanych (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym). Głosy prosimy przesyłać mailowo pod adresem: [email protected] do 31 marca 2014 roku.
Regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.adman.press.pl.
Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu AdMan 2013 odbędzie się 9 kwietnia w warszawskim klubie Loft 44. Mecenasem konkursu jest Ströer.

W ubiegłym roku AdManami zostali Iwo Zaniewski i Kot Przybora - założyciele i kreatywni agencji PZL.

(AMS, 14.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.