Totalizator Sportowy zmienia komunikację marketingową
Totalizator Sportowy planuje wprowadzenie nowej polityki komunikacji marketingowej, która ma zmienić postrzeganie firmy.
- Komunikacja będzie teraz przebiegać dwutorowo - wyjaśnia Wojciech Szpil, prezes Totalizatora Sportowego. - Dotychczas ograniczaliśmy się do promowania naszego produktu, jakim jest Lotto; teraz chcemy także mówić o Totalizatorze Sportowym - dodaje. W przypadku firmy komunikacja ma więc być nastawiona na informowanie o tym, że Totalizator jest największym w kraju mecenasem sportu i kultury: w ciągu dziesięciu lat na tel cel przeznaczył 1,3 mld zł, m.in. na festiwale Malta i Camerimage, rozbudowę kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej, przebudowę Pałacu Czartoryskich. Komunikacja dotycząca marki Lotto pozostanie niezmieniona - będzie nadal promowała jej masowy, produktowy charakter.
Zmianom towarzyszyć będzie nowa identyfikacja wizualna Totalizatora Sportowego, której autorem jest Loża A5 (projektowała m.in. nowe logo Poczty Polskiej, Tauronu, Warsa). Debiut nowej identyfikacji jest planowany albo na zimowe igrzyska olimpijskie w Soczi, albo na halowe mistrzostwa świata w lekkoatletyce w marcu br.
Przypomnijmy, że w ub. tygodniu Totalizator Sportowy wystartował z przetargiem na obsługę reklamową, o czym informowaliśmy w "Presserwisie".
(AMS, 13.01.2014)










