Stuhr, Raczkowski i Koteluk w jury konkursu Grupy Żywiec
Kampania Grupy Żywiec promuje najnowszy konkurs marki „Żywcem dopełnij”. W jury konkursu zasiedli Mela Koteluk, Marek Raczkowski i Maciej Stuhr.
Konkurs polega na stworzeniu zabawnych, często nonsensownych liczących dwa wersy zwrotów, w których jeden element wyznacza cel, a drugi stanowi jego dopełnienie i podpowiada, co można zrobić, aby go osiągnąć. Działania „Żywcem dopełnij” wraz z nową kampanią promocyjną ruszyły 6 stycznia i potrwają do 16 lutego br.
Grupa Żywiec realizuje kampanię w telewizjach ogólnopolskich oraz tematycznych, serwisach VOD, a także m.in. na Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Natemat.pl czy Allegro.pl. Spot reklamowy uzupełniono o informacje o konkursie oraz przygotowano dedykowaną kampanię interaktywną. Dodatkowo, w sklepach pojawiły się limitowane opakowania piwa Żywiec oraz materiały POS.
Działania z zakresu ATL realizuje agencja DDB, a BTL – Men at Work. Za aktywacje interaktywne odpowiada agencja Gong. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.
(AW, PR, 08.01.2014)










