Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Advertising Age" będzie miał mniej wydań w roku

“Advertising Age”, jeden z najstarszych i najważniejszych magazynów poświęconych branży reklamowej, będzie się ukazywać w druku 25 razy w roku.

W liście rozesłanym do prenumeratorów wydawca pisma (Crain Communications) poinformował, że od stycznia br. wersja drukowana magazynu będzie rzadziej niż dotychczas ukazywać się w miesiącach wakacyjnych i w okresie przedświątecznym. W 2013 roku “Advertising Age” miał 46 wydań. W tym roku planowane jest 25 numerów. W raz z redukcją liczby wydań zwiększy się objętość pisma - o ok. 50 proc.
“Advertising Age” wydawany jest od 1930 roku.

(LL, 08.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.