"NYT" wprowadza reklamy natywne w Internecie i serwisach mobilnych
W tym tygodniu dziennik “The New York Times” rozpocznie publikowanie tzw. reklam natywnych w serwisie internetowym i aplikacjach mobilnych.
Reklamy natywne (w tym materiały multimedialne) będą przygotowane przez specjalny zespół w dziale reklamy “NYT”. Zaczną się pojawiać w serwisach gazety od jutra. Chociaż nowa forma promocji swoim wyglądem ma nawiązywać do treści redakcyjnych, to wszystkie reklamy natywne mają być oznaczone wyraźną etykietą wskazującą na ich charakter. Wraz ze wprowadzeniem reklam natywnych serwisy internetowe i mobilne nowojorskiego dziennika zostaną odświeżone - uproszczony zostanie wygląd poszczególnych stron oraz dostęp do materiałów multimedialnych i funkcji społecznościowych.
Na razie nie wiadomo, którzy klienci "NYT" zdecydowali się na wykupienie natywnej kampanii.
(LL, 07.01.2014)










