Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 18, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook rozpoczyna emisję reklam wideo

Serwis społecznościowy Facebook potwierdził, że już w tym tygodniu rozpocznie emisję reklam wideo.

W sekcji “Facebook for business” serwis ogłosił, że nowy format reklamowy będzie wyświetlany zarówno w profilach użytkowników korzystających z komputerów stacjonarnych, jak i urządzeń mobilnych. Spoty reklamowe będą odtwarzane automatycznie, użytkownicy będą mogli jedynie zdecydować, czy chcą, by towarzyszyła im ścieżka dźwiękowa.
Pierwszą reklamą wideo na Facebooku będzie zwiastun hollywoodzkiego filmu "Niezgodna" ("Divergent"). Spekuluje się, że koszt jednodniowej kampanii z wykorzystaniem nowego formatu ze zdefiniowaną grupą docelową to około 2 mln dolarów.

(LL, 18.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.