Marek Hancke za Bogusława Biszofa
03.11.2003, 00:00
Od 3 listopada Marek Hancke obejmie stanowisko dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej Telekomunikacji Polskiej SA.
Stanowisko dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej w TP SA było wolne od końca maja, czyli od odejścia Bogusława Biszofa, uznawanego za twórcę obecnej strategii marketingowej firmy. Założył on własną firmę Biszof Brand Consulting i pracuje m.in. dla Kulczyk Holding. Przez pięć miesięcy jego obowiązki w TP SA pełniły zastępczynie dyrektora - Olga Korolec odpowiadała za marketing, a Joanna Kloskowska za PR. Od poniedziałku dyrektorem pionu komunikacji korporacyjnej TP SA zostanie Marek Hancke. Ostatnio był szefem polskiego oddziału Trout & Partners (firmy zajmującej się brand consultingiem), a wcześniej m.in. dyrektorem generalnym agencji reklamowej Euro RSCG Poland (obecnie Euro RSCG New Europe). (POL)(POL, 03.11.2003)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










