Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 03, 2003

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Hancke za Bogusława Biszofa

Od 3 listopada Marek Hancke obejmie stanowisko dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej Telekomunikacji Polskiej SA.

Stanowisko dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej w TP SA było wolne od końca maja, czyli od odejścia Bogusława Biszofa, uznawanego za twórcę obecnej strategii marketingowej firmy. Założył on własną firmę Biszof Brand Consulting i pracuje m.in. dla Kulczyk Holding. Przez pięć miesięcy jego obowiązki w TP SA pełniły zastępczynie dyrektora - Olga Korolec odpowiadała za marketing, a Joanna Kloskowska za PR. Od poniedziałku dyrektorem pionu komunikacji korporacyjnej TP SA zostanie Marek Hancke. Ostatnio był szefem polskiego oddziału Trout & Partners (firmy zajmującej się brand consultingiem), a wcześniej m.in. dyrektorem generalnym agencji reklamowej Euro RSCG Poland (obecnie Euro RSCG New Europe). (POL)

(POL, 03.11.2003)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.