Mediacap przejmuje większość udziałów w agencji The Digitals
Spółka Mediacap, specjalizująca się m.in. w marketingu, przejęła pakiet kontrolny w agencji interaktywnej The Digitals. Dzięki tej transakcji przychody grupy w 2014 roku mają sięgnąć 70 mln zł.
Spółka Mediacap przejęła 51 proc. udziałów The Digitals. Pozostałe 49 proc. pozostaje w rękach kadry zarządzającej tej firmy: Artura Karczykowskiego i Bartosza Aninowskiego.
Planowane przychody agencji The Digitals na koniec br. mają wynieść 12 mln zł. Jej kluczowymi klientami są między innymi: AXA, Hyundai, Grupa Żywiec, Dom Development, Castorama, Unilever Polska i Pekao SA.
„Dzięki zakupowi The Digitals w rok 2014 wchodzimy jako ponaddwukrotnie większy biznes niż dotychczas, z silną pozycją w najszybciej rosnących segmentach rynku" - mówi cytowany w komunikacie prasowym Jacek Olechowski, prezes Mediacap.
(BG, PR, 16.12.2013)










