Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 16, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediacap przejmuje większość udziałów w agencji The Digitals

Spółka Mediacap, specjalizująca się m.in. w marketingu, przejęła pakiet kontrolny w agencji interaktywnej The Digitals. Dzięki tej transakcji przychody grupy w 2014 roku mają sięgnąć 70 mln zł.

Spółka Mediacap przejęła 51 proc. udziałów The Digitals. Pozostałe 49 proc. pozostaje w rękach kadry zarządzającej tej firmy: Artura Karczykowskiego i Bartosza Aninowskiego.
Planowane przychody agencji The Digitals na koniec br. mają wynieść 12 mln zł. Jej kluczowymi klientami są między innymi: AXA, Hyundai, Grupa Żywiec, Dom Development, Castorama, Unilever Polska i Pekao SA.
„Dzięki zakupowi The Digitals w rok 2014 wchodzimy jako ponaddwukrotnie większy biznes niż dotychczas, z silną pozycją w najszybciej rosnących segmentach rynku" - mówi cytowany w komunikacie prasowym Jacek Olechowski, prezes Mediacap.

(BG, PR, 16.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.