Tygodnik ”Przyjaciółka” w odświeżonej wersji
19.01.2006, 09:31
Tygodnik ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) zmienił layout i format oraz podniósł nakład.
Odświeżony, trzytysięczny numer pisma jest na rynku od dzisiaj. Zmieniła się kolorystyka wewnątrz numeru, inne są czcionki. Format magazynu powiększono z wymiarów 215 mm x 280 mm do 230 mm x 297 mm. Zachowano układ i profil pisma oraz cenę (wersja bez gadżetu kosztuje 1,50 zł). Nakład wzrósł do 815 tys. egz. (średni nakład w okresie styczeń-październik 2005 roku wynosił 620 421 egz.). - Światowe tendencje wyraźnie wskazują na to, że mniej więcej co dwa lata wskazane jest odświeżenie layoutu. Nie pozostajemy więc w tyle - tłumaczy zmiany Agnieszka Świecka-Pilaszek, redaktor naczelna ”Przyjaciółki”. Z okazji jubileuszowego wydania magazyn ma nową bohaterkę kampanii reklamowej – jest nią Katarzyna Skrzynecka, której wizerunek będzie wykorzystywany m.in. w promowaniu trzeciej edycji loterii ”Przyjaciółki”. Kampania reklamowa odświeżonego magazynu potrwa od dzisiaj przez sześć tygodni w tytułach Edipresse, na nośnikach outdoorowych i w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, TV 4, Polsat, kanały tematyczne Hallmark, Romantica, Club, Europa Europa, National Geographic, Reality TV, Kino Polska). Została przygotowana i zaplanowana przez wydawcę pisma. Średnia sprzedaż tygodnika w okresie styczeń-październik 2005 roku wyniosła 402 307 egz. (dane ZKDP).(ML, 19.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










