Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania przygotowana przez Grey Warszawa prowadzona też za granicą

Agencja Grey Warszawa opracowała kampanię reklamową dla Lenor Parfumelle (Procter & Gamble), wprowadzającą na rynek tę nową markę. Kampania będzie realizowana w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bałkanach.

Kampania płynu do płukania tkanin Lenor Parfumelle będzie realizowana w telewizji, prasie i w punktach sprzedaży.
Kreację tej kampanii przygotowała agencja Grey Warszawa. Reżyserem spotu reklamowego jest Jean Bocheux. Produkcją zajął się dom produkcyjny Tango Production. (AW, PR)

(20.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.