Epica: najwięcej prac z Polski przysłała Hypermedia Isobar
Do 27. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica wpłynęło mniej zgłoszeń niż w roku ubiegłym. O nagrody w konkursie powalczy w tym roku 13 prac z Polski.
Osiem prac wysłała agencja Hypermedia Isobar, a po jednej: 180heartbeats + Jung von Matt, Brand Nature Access, DDB Warszawa, Havas Worldwide Warsaw i Wunderman.
Rok temu sześć polskich agencji zgłosiło 12 prac, a w 2011 roku o nagrody Epica walczyło 19 polskich zgłoszeń z sześciu firm.
W tym roku na konkurs wpłynęło 3397 zgłoszeń (rok temu było ich 3893, dwa lata temu 3739). W konkursie Epica po raz drugi oceniane będą prace z całego świata, a nie tylko z Europy. W jury zasiadają dziennikarze z pism zajmujących się komunikacją marketingową - Polskę reprezentuje Agata Małkowska-Szozda ("Press" i "Presserwis"). Jury będzie obradować w Paryżu od dziś do 23 listopada br.
CP