Dział: INTERNET

Dodano: Październik 14, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google udostępni dane użytkowników reklamodawcom

(fot. Archiwum)

Koncern internetowy Google zamierza wprowadzić zmiany w warunkach korzystanie ze swoich usług, która dadzą mu prawo m.in. do udostępniania informacji o użytkownikach reklamodawcom – ujawnił dziennik ”The New York Times”.

Według gazety nowe zasady korzystania z usług amerykańskiego koncernu (m.in. serwisy Google+ i YouTube) wejdą w życie 11 listopada. Prawo do sprzedaży przez Google danych pełnoletnich użytkowników innym firmom oznacza m.in., że zdjęcia, nazwisko i komentarze osób korzystających np. z serwisu społecznościowego Google+ będą mogły być wykorzystywane w reklamach tych firm. Podobne rozwiązanie stosuje już serwis Facebook przy użyciu tzw. linków sponsorowanych.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.