Niemiecka edycja "The Huffington Post" już działa
(fot. www.huffingtonpost.de)
Wczoraj uruchomiona została niemieckojęzyczna edycja internetowego serwisu "The Huffington Post", skierowanego do odbiorców w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
Lokalnym partnerem "The Huffington Post" w Niemczech jest grupa Hubert Burda Media. Za obsługę serwisu będzie odpowiadać należąca do Burdy spółka Tomorrow Focus. Monachijska redakcja serwisu liczy 15 osób. Kieruje nią Sebastian Matthes, były dziennikarz tygodnika gospodarczego "Wirtschaftswoche". Wśród felietonistów serwisu znalazł się m.in. były niemiecki tenisista Boris Becker. Wydawcą niemieckiej edycji serwisu jest Cherno Jobatey, który do ub.r., przez 20 lat, prowadził telewizję śniadaniową na antenie stacji ZDF.
Jest to ósma zagraniczna edycja "The Huffington Post" - poza amerykańską obecnie dostępne są również edycje: kanadyjska, francuska, brytyjska, hiszpańska, włoska, japońska i afrykańska.
LL










