Strona internetowa "Tygodnika Powszechnego" w nowej odsłonie
Nowy layout strony internetowej "Tygodnika Powszechnego" (fot. tygodnik.onet.pl)
Od wczoraj "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) ma zmienioną stronę internetową.
Tygodnik.onet.pl zmienił kolorystykę i prezentuje dużo więcej niż dotychczas artykułów na stronie głównej. Zmieniono sposób prowadzenia strony - informacje ułożone są w kolejności - od najnowszej do najstarszej.
- Strona ma inaczej skonstruowaną filozofię prowadzenia użytkownika po treściach. Nie koncentrujemy się już tak bardzo na działach, a raczej na proponowaniu użytkownikowi treści pod kątem tego, co najbardziej interesujące, aktualne - mówi Michał Kuźmiński, kierownik wydania internetowego "Tygodnika Powszechnego". Zachowano jednak działy odpowiadające rubrykom wydania drukowanego: Kraj, Wiara, Kultura, Historia, Cywilizacja, Zmysły, Własnym głosem, Tematy.
"Tygodnik Powszechny" wprowadził także newsletter i wersję mobile.
Za zmiany odpowiadają Onet.pl i redakcja "Tygodnika Powszechnego".
DR










