Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 11, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wiadomości" najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w 2005 roku

W 2005 roku z wszystkich głównych serwisów informacyjnych stacji ogólnopolskich najwięcej widzów miały "Wiadomości" (TVP 1). Największy wzrost widowni w porównaniu z rokiem 2004 zanotowały natomiast "Wydarzenia" Polsatu.

W ubiegłym roku ”Wiadomości” oglądało średnio 5,1 mln widzów (14,3 proc. oglądalności i 37,5 proc. udziału w rynku), o 100 tys. widzów więcej niż w 2004 roku. Wyprzedzają ”Fakty” (TVN), które oglądało średnio 3,4 mln widzów (9,6 proc. oglądalności i 27 proc. udziału w rynku), o 200 tys. widzów mniej niż rok temu. Kolejne miejsce zajmuje ”Panorama” nadawana o 22 (TVP 2), ze średnią oglądalnością 2,7 mln widzów (7,6 proc. oglądalności i 21,7 proc. udziału w rynku), czyli o 300 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Następne są ”Wydarzenia” (Polsat) ze średnią oglądalnością 2,6 mln widzów (7,2 proc. oglądalności i 21,3 proc. udziału w rynku). Do października 2004 roku Polsat nadawał ”Informacje”. Wtedy zostały one zmienione na ”Wydarzenia”. Średnia oglądalności obu serwisów w 2004 roku wyniosła 1,8 mln widzów, czyli o 800 tys. widzów mniej, niż zanotowały ”Wydarzenia” w całym 2005 roku. Oglądalność pozostałych serwisów informacyjnych TVP 1 i TVP 2 przedstawia się następująco: ”Teleexpress” (TVP 1) – 4,6 mln widzów (12,8 proc. i 49,1 proc. udziału w rynku), o 300 tys. widzów mniej niż rok temu; ”Panorama” o godz. 18.30 (TVP 2) – 2,3 mln widzów (6,5 proc. oglądalności i 20,7 proc. udziału w rynku), o 100 tys. widzów więcej niż rok temu. Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research.

(MS, 11.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.