Ströer przejmuje udziały grupy Ballroom
05.08.2013, 07:25
Spółka reklamy zewnętrznej Ströer po przejęciu udziałów grupy Ballroom, sieci sprzedaży reklamy internetowej w Europie Wschodniej, chce rozszerzyć strategię kompleksowych usług na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, szczególnie w Polsce i Turcji.
Portfolio Ballroom obejmuje usługi reklamy wideo i graficznej (display), a także marketing efektywnościowy. Ströer, który jest jednym z liderów na rynku reklamy zewnętrznej, po połączeniu sił z grupą Ballroom chce zająć równie wysoką pozycję na rynku reklamy internetowej.
Ströer przejmuje ponad 53 proc. udziałów grupy Ballroom. Kompleksowe usługi chce świadczyć na kluczowych dla niej rynkach, czyli w Polsce i Turcji. (DR)
(05.08.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










