Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ströer przejmuje udziały grupy Ballroom

Spółka reklamy zewnętrznej Ströer po przejęciu udziałów grupy Ballroom, sieci sprzedaży reklamy internetowej w Europie Wschodniej, chce rozszerzyć strategię kompleksowych usług na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, szczególnie w Polsce i Turcji.

Portfolio Ballroom obejmuje usługi reklamy wideo i graficznej (display), a także marketing efektywnościowy. Ströer, który jest jednym z liderów na rynku reklamy zewnętrznej, po połączeniu sił z grupą Ballroom chce zająć równie wysoką pozycję na rynku reklamy internetowej.
Ströer przejmuje ponad 53 proc. udziałów grupy Ballroom. Kompleksowe usługi chce świadczyć na kluczowych dla niej rynkach, czyli w Polsce i Turcji. (DR)

(05.08.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.