W ofercie stacji znajdą się m.in. programy przygotowane z myślą o czworonogach, które godzinami pozostają same w domu i są narażone z tego powodu na stres. Programy te będą nadawane w specjalnej technice dostosowanej do percepcji czworonogów z wizualizacjami i odpowiednio dobraną muzyką ułatwiającą psom relaks.
W bloku skierowanym do właścicieli psów znajdą się porady i wskazówki ekspertów dotyczące właściwej opieki nad zwierzętami.
Dystrybutor DogTV, platforma cyfrowa DirecTV, dociera do 35 mln klientów w USA i Ameryce Łacińskiej. Stacja należy do koncernu z siedzibą w Tel Awiwie. Telewizja dla psów jest również dostępna - odpłatnie - online.
Telewizja dla psów wchodzi na rynek amerykański (wideo)
28.07.2013, 21:46
Od 1 sierpnia na amerykańskiej platformie cyfrowej DirecTV rusza DogTV - pierwszy 24-godzinny kanał telewizyjny przeznaczony dla psów.
(JZ, 28.07.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










