Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport poprzez social tv angażuje fanów na Facebooku

(Fot. facebook.com/Eurosport)

Kanał Eurosport, wykorzystując social tv, chce angażować swoich fanów na Facebooku.

Eurosport wprowadził na swój profil na Facebooku popularną grę w kapsle w formie aplikacji. W trakcie transmisji z wyścigów kolarskich komentatorzy będą zadawać pytania. Za udzielenie poprawnej odpowiedzi w aplikacji gracz otrzyma bonus, który zwiększy jego szansę na wygraną. Pierwsza odsłona gry związana jest z trwającym wyścigiem Tour de France, druga z Vuelta a Espana i potrwa od 24 sierpnia do 15 września, natomiast trzeci etap dotyczyć będzie wyścigu Dookoła Pekinu w październiku. Za stworzenie aplikacji odpowiada agencja faceAddicted. (KOZ, PR)

(15.07.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.