Platforma Mediowa ponownie wystawia domeny na sprzedaż
Ogłoszenia o sprzedaży domen pojawiły się w tygodnikach
Platforma Mediowa Point Group po raz kolejny próbuje sprzedać grupę swoich domen, m.in. te związane z tytułami pism, których nie ma już na rynku.
W najnowszych wydaniach "Wprost" i "Tygodnika do Rzeczy" ukazały się ogłoszenia PMPG o możliwości kupna wolnych domen - w samym ogłoszeniu wymienionych jest tylko 60 z nich, pełną listę można otrzymać po wysłaniu zapytania. Przypomnijmy, że już rok temu PMPG postanowiła sprzedać ponad 140 domen. Jak się okazuje, wiele nie znalazło kupców. Wśród wystawionych obecnie są takie domeny, jak Dlaczego.com.pl, Magazyn-studencki.pl, Korba.pl, Wik.com.pl - czyli związane z magazynami, które już się nie ukazują. Do sprzedania jest też domena Bloombergbusinessweekpolska.pl - PMPG była bowiem wydawcą tego dwutygodnika. Obecnie tygodnik "Bloomberg Businessweek Polska" wydaje Gremi Media - posługuje się domeną Bloombergbusinessweek.pl.
Czy Gremi chciałoby odkupić właściwą domenę od PMPG? – Nie dostaliśmy żadnej oferty – mówi Eryk Kłopotowski, rzecznik prasowy Gremi Media. – Czytelnicy przyzwyczaili się już do naszej obecnej domeny - dodaje.
Wśród wystawionych na sprzedaż przez PMPG domen są też te, pod którymi wciąż działają serwisy, np. Gover.pl czy Infotuba.pl - te domeny można nabyć wraz z kontentem. - Ceny poszczególnych domen są dostosowane do ich wartości. W transakcjach, które już zostały przeprowadzone, ceny wynosiły od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych - informuje Anna Pawłowska-Pojawa, rzeczniczka prasowa PMPG.
Wydawca nie ujawnia, ile dokładnie domen ma jeszcze do sprzedania. (JS)
(10.07.2013)










