Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZKDP ogłosił wyniki sprzedaży dzienni-ków za listopad 2005 roku

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy ogłosił wyniki sprzedaży dzienników za listopad 2005 roku. Obejmują one już "Nowy Dzień", który w tym miesiącu debiutował.

Z analizy danych za listopad wynika, że pojawienie się ”Nowego Dnia” 14 listopada ub.r. nie wpłynęło na wyniki sprzedaży innych dzienników ogólnopolskich. Średnia sprzedaż wielu z nich była w listopadzie 2005 nawet wyższa niż w listopadzie 2004 roku. Kolejny miesiąc z rzędu wzrost notuje ”Fakt” – lider sprzedaży wśród dzienników. W listopadzie jego średnia sprzedaż wyniosła 559 237 egz. i była o 11,77 proc. wyższa od tej z listopada 2004 roku. Spadek zanotowała ”Gazeta Wyborcza” – jej średnia sprzedaż wyniosła 413 784 egz. i była niższa o 3,12 proc. od wyniku sprzed roku. Trzeci jest ”Super Express” ze średnią 223 089 egz. (spadek o 2,11 proc.). Za tymi tytułami w rankingu sprzedaży jest ”Nowy Dzień” – jego średnia sprzedaż za listopad wyniosła 210 972 egz. Sprzedaż pozostałych dzienników ogólnopolskich: ”Rzeczpospolita” – 181 159 egz. (wzrost o 0,39 proc.), ”Gazeta Prawna” – 76 024 egz. (wzrost o 1,18 proc.), ”Przegląd Sportowy” – 71 304 egz. (spadek o 0,21 proc.), ”Puls Biznesu” – 25 668 egz. (wzrost o 6,78 proc.), ”Trybuna” – 21 617 egz. (spadek o 4,72 proc.), ”Gazeta Giełdy Parkiet” – 10 823 egz. (wzrost o 2,44 proc.).

(GK, 06.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kolejna seria "Małej Encyklopedii Faktu"

Pięć nowych zeszytów zatytułowanych "Człowiek" dołączanych będzie kolejno od poniedziałku 9 stycznia do całego nakładu "Faktu" (Axel Springer Polska).

Encyklopedię przygotował zespół redakcyjny dziennika. Składa się z kilku bloków tematycznych, obejmujących zagadnienia związane m.in. z ewolucją, budową ciała człowieka, grożącymi mu chorobami i odkryciami współczesnej medycyny. Wszystkie materiały uzupełniają kolorowe zdjęcia, rysunki i infografiki. Start kolejnej serii "Małej Encyklopedii Faktu" wsparły działania reklamowe w telewizji, radiu i tytułach prasowych należących do Axel Springer Polska. Kreację przygotowała agencja PZL, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

(BS, 06.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo