Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Getin Noble Bank nagrodzony w Cannes

Jedynym polskim zwycięzcą podczas wczorajszej gali konkursu reklamowego w Cannes był Getin Noble Bank, nagrodzony w kategorii Innovation Lions. 

Nagrodę przyznano za projekt "Karta Mastercard Display". W tej kategorii nie ma nagród złotych, srebrnych i brązowych.
Z Polski nominowane były jeszcze dwie agencja: DDB Warszawa (znalazła się na short liście w kategorii Media Lions za projekt "Chalkboard menu" dla marki McDonald's i była dwukrotnie nominowana w kategorii Outdoor Lions za kampanie "McCroissaint" i "McMuffin" - także dla McDonald's) oraz K2 (nominacja za projekt "PZU Drive" w kategorii Innovation Lions).
Wśród ogłoszonych wczoraj nominacji w kategorii Cyber Lions, Design Lions i Radio Lions nie było żadnej polskiej agencji.
Nominacje w kategoriach Branded Content & Entertainment, Film Craft Lions, Film Lions, Titanum and Integrated Lions zostaną ogłoszone w piątek.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.