K2 i Getin Noble Bank pierwszymi nominowanymi z Polski w Cannes
Agencja K2 i Getin Noble Bank otrzymały nominacje na międzynarodowym konkursie reklamowym w Cannes, w kategorii The Innovation Lions.
K2 otrzymała nominację za projekt PZU Drive, a Getin Noble Bank za projekt Karta Mastercard Display. The Innovation Lions to kategoria, w której nagradzane są technologie i innowacje. Lwy przyznawane są za innowacyjne platformy, aplikacje, narzędzia, oprogramowania, które pomagają komunikować się z konsumentami.
W tegorocznej edycji festiwalu pracować będzie dwóch polskich jurorów: Katarzyna Przewuska (chief operating officer Havas Worldwide Warsaw), która będzie oceniać prace festiwalowe w kategorii PR i Piotr Chrobot (dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi Digital), który będzie oceniał prace w kategorii Cyber. Tegoroczny festiwal odbędzie się w dniach 16-22 czerwca.
Liczba polskich zgłoszeń do Cannes zostanie podana dopiero w przyszłym tygodniu. - Pomiędzy naszymi danymi a tymi, które otrzymaliśmy z Cannes, są rozbieżności. Musimy najpierw je wyjaśnić - tłumaczy Anna Zimecka, PR & project manager SAR.
AMS










