Cztery organizacje branży komunikacji marketingowej w jednej siedzibie
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, Związek Firm Public Relations ZFPR oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA mają wspólne biuro, co ma być przejawem zacieśnienia współpracy między organizacjami.
- Od sześciu lat istnieje Federacja Związków Komunikacji Marketingowej i chcieliśmy, żeby stowarzyszenia były pod jednym dachem. Jest to zarówno kwestia synergii ideowych, jak i finansów - tłumaczy decyzję o powołaniu wspólnego biura Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.
Organizacje liczą, że dzięki wspólnej siedzibie współpraca w ramach Federacji Związków Komunikacji Marketingowych i wspólna reprezentacja na Konferencji Lewiatan będzie efektywniejsza i w pełni skoordynowana. Firmy w planach mają także wspólne projekty szkoleniowe oraz działania w obrębie platformy przetargowej dedykowanej firmom członkowskim.
Od 1 czerwca biuro organizacji mieści się przy ulicy Czerskiej 8/10 w Warszawie (w budynku Agory).
DR










