Agnieszka Chylińska promuje ubezpieczenia Avivy
Piosenkarka Agnieszka Chylińska zadebiutowała w reklamie – od wczoraj promuje ubezpieczenia Grupy Aviva.
Chylińska jest w reklamach matką, która troszcząc się o przyszłość swoich dzieci, słucha „głosu rozsądku”, czyli doradcy ubezpieczeniowego Avivy. Według Marcina Kalkhoffa, stratega z BrandAuditors, wybór byłej wokalistki rockowej grupy ONA na twarz kampanii jest trafiony. - Chylińska, odkąd została mamą, przeszła wielką przemianę. Sama zresztą o tym wielokrotnie wspomina, a to, w jaki sposób o tym mówi, powoduje, że się jej wierzy. Taka osoba, która stała się dojrzała i odpowiedzialna, to dobry wybór, jeśli chodzi o reklamę ubezpieczeń - mówi Kalkhoff.
Kampania z udziałem artystki potrwa do połowy czerwca, a obejmuje spoty telewizyjne emitowane w największych stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych oraz działania w Internecie (banery, mailing, social media, dedykowana strona Glosrozsadku.pl).
Strategię i kreację kampanii stworzyła agencja Testardo Gram (Grey Group). Spoty zrealizowało studio Film It, a ich reżyserem jest Xawery Żuławski. Za planowanie mediów odpowiadał ZenithOptimedia. Komunikacją w Internecie zajęła się agencja Promoagency. Za wsparcie w zakresie public relations odpowiadają Solski Burson-Marsteller oraz Cohn & Wolfe.
AMS










