Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cennikowo wydatki na reklamę w Polsce rosną

W pierwszym kwartale br. wydatki na reklamę wyniosły 5,69 mld zł. To o 2,9 proc. więcej, niż w tym okresie 2012 roku. - wynika z danych Kantar Media (dane cennikowe bez rabatów).

Największym reklamodawcą pozostaje Aflofarm Farmacja Polska. Firma na reklamę wydała 238,7 mln zł (spadek o 18,1 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.). Na drugim miejscu uplasował się Procter & Gamble Polska, który awansował z czwartej pozycji. Firma ta zwiększyła w tym roku wydatki reklamowe o 10,3 proc. (do 115,4 mln zł). Trzecia lokata należy to Polskiej Telefonii Cyfrowej, która wydała na reklamy 97,5 mln zł (spadek o 23,3 proc.).
Kolejne pozycje w zestawieniu należą do: P4, operatora sieci Play - 89,3 mln zł (wzrost o 17 proc.), Lidl Polska - 87,5 mln zł (wzrost o 70,2 proc.), Ferrero Polska - 87,1 mln zł (wzrost o 67,8 proc.), Unilever Polska - 86,1 mln zł (spadek o 6,4 proc.), Metro Group - 81,2 mln zł (wzrost o 17,7 proc.), USP Zdrowie - 76,5 mln zł (wzrost o 47,7 proc.) i PTK Centertel - 75,4 mln zł (spadek o 54,4 proc.). (BG)

(29.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.