Netia zwraca się do niezadowolonych klientów NC+
(Fot. netia.pl)
W telewizji i Internecie pojawiły się zmodyfikowane spoty Netii promujące Telewizję OsobistąTM Netii w cenie 34 zł w pakiecie z Internetem. Nazwa NC+ w spocie nie pada, ale spot sugeruje, że jest on adresowany do abonentów niezadowolonych z usług tej platformy.
Główny bohater spotu Tomasz Kot, który wcielił się w rolę telewizyjnego sprzedawcy, zwraca się bezpośrednio do niezadowolonych klientów korzystających z usług innych operatorów, podnoszących ceny swoich usług. Opowiada on o zaletach Telewizji OsobistejTM Netii, której cena jest niezmienna. 15-sekundowy spot jest modyfikacją emitowanej wcześniej 30-sekundowej reklamy Netii pt. "Telesklep Netia", która w żartobliwy sposób nawiązywała do telezakupów.
Za kreację najnowszych spotów reklamowych Netii odpowiada agencja Brasil. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (Internet). (AMS)
(11.04.2013)










