GDDKiA planuje kampanię w telewizji
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad planuje na przełomie kwietnia i maja kampanię informacyjno-edukacyjną w telewizji związaną z bezpieczeństwem na drogach.
GDDKiA szuka teraz firmy - poprzez ogłoszenie, a nie w drodze przetargu - która zajmie się zakupem czasu antenowego (w prime time) w ogólnopolskich telewizjach na potrzeby zaplanowanych działań. Kampania ma trwać od 22 kwietnia do 5 maja. W jej ramach zaplanowano emisję 30-sek. filmów informacyjno-edukacyjnych dotyczących bezpiecznego zachowania na drogach. Akcja adresowana jest przede wszystkim do mężczyzn w wieku 18-29 lat.
Zainteresowane firmy miały tylko jeden dzień na odpowiedź w sprawie ogłoszenia: opublikowano je 26 marca, na odpowiedzi czekano do 27 marca do końca dnia. Zwycięska oferta ma zostać wybrana możliwie szybko, by kampania mogła wystartować w zaplanowanym terminie.
Kampania GDDKiA jest realizowana w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu "Drogi zaufania". (BG)
(28.03.2013)










