Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GDDKiA planuje kampanię w telewizji

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad planuje na przełomie kwietnia i maja kampanię informacyjno-edukacyjną w telewizji związaną z bezpieczeństwem na drogach.

GDDKiA szuka teraz firmy - poprzez ogłoszenie, a nie w drodze przetargu - która zajmie się zakupem czasu antenowego (w prime time) w ogólnopolskich telewizjach na potrzeby zaplanowanych działań. Kampania ma trwać od 22 kwietnia do 5 maja. W jej ramach zaplanowano emisję 30-sek. filmów informacyjno-edukacyjnych dotyczących bezpiecznego zachowania na drogach. Akcja adresowana jest przede wszystkim do mężczyzn w wieku 18-29 lat.
Zainteresowane firmy miały tylko jeden dzień na odpowiedź w sprawie ogłoszenia: opublikowano je 26 marca, na odpowiedzi czekano do 27 marca do końca dnia. Zwycięska oferta ma zostać wybrana możliwie szybko, by kampania mogła wystartować w zaplanowanym terminie. 
Kampania GDDKiA jest realizowana w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu "Drogi zaufania". (BG)

 

(28.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.