Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 28, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bank Gospodarstwa Krajowego rezygnuje z wyboru agencji reklamowej

Bank Gospodarstwa Krajowego zmienia plany i rezygnuje z prowadzonego przetargu bez wyłonienia zwycięzcy.

Monika Jankowska, menedżer ds. marketingu BGK, poinformowała, że firma nie wybrała żadnej agencji, ponieważ zrezygnowała z realizacji kampanii. Bank ruszył z konkursem pod koniec stycznia. Chciał wybrać agencję, która przygotuje i zrealizuje telewizyjny spot reklamowy produktu Portfelowa linia gwarancyjna de Minimis. Termin przygotowania kosztorysu i wstępnego scenariusza został wyznaczony na 8 lutego, zakończenie pracy nad produkcją spotu zaplanowano na połowę marca.
BGK nie podał liczby agencji, które zgłosiły swoje projekty do konkursu. (AMS)

(28.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.