Bank Gospodarstwa Krajowego rezygnuje z wyboru agencji reklamowej
28.02.2013, 10:10
Bank Gospodarstwa Krajowego zmienia plany i rezygnuje z prowadzonego przetargu bez wyłonienia zwycięzcy.
Monika Jankowska, menedżer ds. marketingu BGK, poinformowała, że firma
nie wybrała żadnej agencji, ponieważ zrezygnowała z realizacji kampanii.
Bank ruszył z konkursem pod koniec stycznia. Chciał wybrać agencję, która przygotuje i zrealizuje telewizyjny
spot reklamowy produktu Portfelowa linia gwarancyjna de Minimis. Termin
przygotowania kosztorysu i wstępnego scenariusza został wyznaczony na 8 lutego, zakończenie pracy nad produkcją spotu zaplanowano na połowę marca.
BGK nie podał liczby agencji, które zgłosiły swoje projekty do konkursu. (AMS)
(28.02.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










