Kto zostanie AdManem Roku? Ostatni dzień głosowania
Tylko do piątku 1 marca włącznie firmy z branży reklamowej mogą zgłaszać kandydatów do tytułu AdMan Roku w konkursie organizowanym przez miesięcznik „Press”. Zwycięzcę poznamy 20 marca.
Po raz pierwszy same agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe wskażą kandydatów do nagrody. Ideą konkursu jest wyróżnienie osób, które w danym roku wykazały się sukcesami, w swoich działaniach zawodowych prezentowały nowatorstwo i kreatywność, zachowując najwyższe standardy pracy w reklamie. W pierwszej edycji konkursu pod uwagę będą brane osiągnięcia z 2012 roku. Tytuł AdMana Roku może otrzymać wyłącznie osoba fizyczna, nie jest przyznawany zespołom lub osobom prawnym.
W konkursie mogą brać udział wszystkie agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe działające w Polsce. Każda firma ma prawo do jednego zgłoszenia – może w nim nominować od 1 do 3 kandydatów, przy czym żadna z wytypowanych osób nie może być pracownikiem danej firmy lub firmy z nią strukturalnie powiązanej. Kandydaci do nagrody powinni być pracownikami agencji reklamowej bądź domu mediowego działającego w Polsce lub prowadzić własną firmę reklamową (dom mediowy).
Zgłoszenia poprzez e-mail na adres: [email protected]. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.adman.press.pl. (CP)
(28.02.2013)










