Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 11, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gorący Kubek chce, aby pasażerowie metra poczuli się jak w domu

Tak wygląda reklama Gorącego Kubka na stacji Centrum w Warszawie.

Grupa Ströer realizuje dla Unilever Polska niestandardową kampanię reklamową marki Knorr w warszawskim metrze.

Ściany warszawskiej stacji metra Centrum przypominają przytulne, domowe wnętrze. Nowy wygląd stacji jest elementem realizowanej przez Grupę Ströer kampanii reklamowej Gorącego Kubka Knorr, pod hasłem: "Uważaj! Poczujesz się jak w domu”.
- Poprzez kampanię reklamową chcieliśmy przypomnieć naszym konsumentom, że wybierając podczas przerwy Gorący Kubek Knorr, mogą na moment się odprężyć i poczuć jak w domu. Wizualizacje, które znalazły się na stacji metra, idealnie oddają tę myśl – mówi Elżbieta Żeszczyńska, brand manager Knorr Gorący Kubek.
Kampania "Uważaj! Poczujesz się jak w domu” potrwa do końca miesiąca. Zrealizowała ją Grupa Ströer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra, natomiast media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction. (BG)
 

(11.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.