Gorący Kubek chce, aby pasażerowie metra poczuli się jak w domu
Tak wygląda reklama Gorącego Kubka na stacji Centrum w Warszawie.
Grupa Ströer realizuje dla Unilever Polska niestandardową kampanię reklamową marki Knorr w warszawskim metrze.
Ściany warszawskiej stacji metra Centrum przypominają przytulne, domowe wnętrze. Nowy wygląd stacji jest elementem realizowanej przez Grupę Ströer kampanii reklamowej Gorącego Kubka Knorr, pod hasłem: "Uważaj! Poczujesz się jak w domu”.
- Poprzez kampanię reklamową chcieliśmy przypomnieć naszym konsumentom, że wybierając podczas przerwy Gorący Kubek Knorr, mogą na moment się odprężyć i poczuć jak w domu. Wizualizacje, które znalazły się na stacji metra, idealnie oddają tę myśl – mówi Elżbieta Żeszczyńska, brand manager Knorr Gorący Kubek.
Kampania "Uważaj! Poczujesz się jak w domu” potrwa do końca miesiąca. Zrealizowała ją Grupa Ströer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra, natomiast media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction. (BG)
(11.02.2013)










