Dział: PRASA

Dodano: Luty 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Janecki zamiast tygodnika Lisickiego wybrał ten braci Karnowskich

Stanisław Janecki podczas gali Człowiek Roku 2009 tygodnika "Wprost" (fot. Karol Piechocki)

Stanisław Janecki, były redaktor naczelny ”Wprost” i wicedyrektor Programu 1 Telewizji Polskiej ds. publicystyki, będzie publikować w tygodniku ”W Sieci” oraz w portalu wPolityce.pl (wydawcą obu jest Fratria).

”Zdecydowałem się pisać w tygodniku »W Sieci« oraz na portalu wPolityce.pl, bo to dziś w Polsce miejsce pierwszorzędnej rangi” – napisał Janecki w wPolityce.pl.
W połowie stycznia Platforma Mediowa Point Group informowała, że Janecki ma się znaleźć w zespole ”Tygodnika do Rzeczy” Pawła Lisickiego (wydawcą pisma jest Orle Pióro, spółka zależna PMPG). Na pytanie "Presserwisu" o to, dlaczego wybrał "W Sieci", Stanisław Janecki odpowiada krótko: - Bo miałem taką ochotę.

Oprócz Janeckiego do zespołu "W Sieci" dołączają Maja Narbutt, Piotr Skwieciński oraz komentator i publicysta sportowy Cezary Kowalski. (KOZ)

(04.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Luty 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa naczelna ”Naj”

Małgorzata Kaferska-Łysek (Fot. AKPA)

Małgorzata Kaferska-Łysek została nową naczelną dwutygodnika ”Naj” (Bauer).

Do tej pory była Kaferska-Łysek byłą wicenaczelną pisma, a opiekę redakcyjną nad tym tytułem sprawowała Joanna Rajpert-Kuźnicka, naczelna dwutygodnika ”Tina”.
Małgorzata Kaferska-Łysek pracowała poprzednio na stanowisku redaktor naczelnej magazynu dla rodziców ”Mam Dziecko”, na którym zastąpiła ją Magdalena Chomicka.
W listopadzie ub.r. średnia sprzedaż ogółem ”Naj” wyniosła 258 953 egz. (dane: ZKDP). (KOZ, PR)

(04.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.