Wydawca "W Sieci" pochwalił się wynikami sprzedaży
Średnia sprzedaż tygodnika "W Sieci" (Fratria) przekroczyła 120 tys. egz. - pochwalił się wydawca pisma. Szacunkowe dane podał w dniu publikacji najnowszych wyników sprzedaży tygodników opinii przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.
"Co tydzień »W Sieci« sprzedaje ponad 120 tys. egz., co stawia go w czołówce polskich tygodników opinii" - czytamy w rozesłanym w piątek komunikacie wydawcy "W Sieci", spółki Fratria. Szacunkowe dane dotyczące sprzedaży podał w dniu publikacji przez ZKDP wyników tygodników opinii za listopad ub.r. "Czytelnicy już się przekonali, że stworzony przez samodzielny zespół dziennikarzy tygodnik dostarcza im solidną dawkę publicystyki na najwyższym poziomie" - pisze w rozesłanym komunikacie Tomasz Przybek, prezes wydającej "W Sieci" spółki Fratria.
Wydawca nie informuje jednak, których wydań pisma dotyczy rozesłany komunikat. "W Sieci" zadebiutowało 26 listopada ub.r. jako dwutygodnik. Jednak od wydania z 31 grudnia ub.r. jest tygodnikiem. - Z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że dane o sprzedaży dotyczą obu okresów, przed i po zmianie periodyczności - mówi odpowiedzialna za PR wydawcy "W Sieci" Joanna Kitowska.
- To istotne rozróżnienie - podkreśla Jerzy Karwelis, były prezes ZKDP, obecnie dyrektor wydawniczy Presspubliki. - Jeśli wydawca "W Sieci" przesłał od ZKDP dane nieprecyzyjnie lub niezgodne z rzeczywistością, skrojone na potrzeby własnego PR, zostanie za to publicznie upomniany - dodaje.
JF










