L'Oréal Polska największym reklamodawcą w prasie w 2012 roku
Firma kosmetyczna L'Oréal Polska była największym reklamodawcą w prasie w 2012 roku.
Jak wynika z danych Kantar Media (cennikowych, bez rabatów), koncern L'Oréal utrzymał pozycję lidera wśród reklamodawców w prasie - na reklamę w dziennikach i magazynach wydał 88,6 mln zł, aż o 30,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Na drugim miejscu był Volkswagen Group Polska (importer aut m.in. Volkswagen, Škoda, Audi), który zostawił w prasie 68,5 mln zł (w 2011 roku poza pierwszą dziesiątką). Trzecie miejsce zajął Aflofarm Farmacja Polska z wydatkami na poziomie 61,1 mln zł (wzrost o 12,1 proc.).
Z czołówki 10 największych prasowych reklamodawców w 2012 roku wypadły takie firmy, jak Polska Telefonia Cyfrowa, Skarbiec Polska, CT Creative Team i Kulczyk Tradex. Ich miejsce w rankingu zajęły firmy: Apart, PTK Centertel, Nivea Polska. (BG)
(17.01.2013)










