Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 14, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FoodCare pozwala studentom tworzyć kampanie do Internetu

FoodCare we współpracy ze Szkołą Mistrzów Reklamy i łódzką szkołą filmową przygotowuje spoty reklamowe z przeznaczeniem do Internetu.

Studenci tych szkół wezmą w połowie stycznia udział w dwudniowych warsztatach, do których metodologię przygotowała Szkoła Mistrzów Reklamy. Będą pracować na briefach przygotowanych przez FoodCare dla marek Frugo i Black. W efekcie mają powstać spoty reklamowe dla tych marek, które trafią do Internetu na początku lutego br. (AMS)

(14.01.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.