Mitsubishi w tegorocznych działaniach reklamowych nie rezygnuje z prasy
MMC Car Poland, importer aut marki Mitsubishi, w 2013 roku stawia na działania wizerunkowe. Będzie też promował pięć nowych modeli samochodów.
Importer Mitsubishi tegoroczne działania reklamowe będzie prowadził głównie w telewizji, Internecie i prasie. Telewizję wybiera ze względu na szeroki zasięg, a Internet ze względu na możliwość precyzyjnego targetowania reklam. - Prasa z kolei buduje pozytywną relację z odbiorcą, a przekaz reklamowy nie jest tak ulotny jak w radiu czy na nośnikach reklamy zewnętrznej - mówi Kinga Lisowska, manager ds. PR w MMC Car Poland. Strategia komunikacji firmy opierać się będzie na
podtrzymywaniu wizerunku Mitsubishi Motors jako lidera
innowacyjnych technologii.
W 2013 roku firma wprowadzi na polski rynek pięć nowych modeli Mitsubishi. W pierwszym kwartale pojawi się zmodernizowany model crossovera ASX. Wiosną klienci poznają odświeżone Mitsubishi Pajero Sport. Latem do sprzedaży w Polsce wejdzie Outlander PHEV (SUV z hybrydowym napędem z doładowaniem zewnętrznym), a jesienią Mitsubishi zaprezentuje dwa zupełnie nowe modele oszczędnych aut miejskich.
Importer będzie kontynuować współpracę z agencją reklamową Schulz i domem mediowym Starcom. (BG)
(07.01.2013)










