Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 07, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Bloomberg Businessweek Polska" już tygodnikiem

"Bloomberg Businessweek Polska" zmienił częstotliwość ukazywania się z dwutygodnika na tygodnik.

Poinformował o tym na Twitterze Cezary Szymanek, redaktor naczelny "Bloomberg Businessweek Polska". Cena pisma nadal wynosi 9,90 zł.

Pismo zadebiutowało na rynku we wrześniu 2011 roku. Na począku wydawcą tytułu była spółka Point Group Business Unit (należąca do Platformy Mediowej Point Group). Od października ub.r. "Bloomberg Businessweek Polska" należy Presspubliki.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.