Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 14, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamowe hity YouTube 2012 roku (wideo)

YouTube ujawnił listę spotów reklamowych cieszących się największą popularnością wśród użytkowników serwisu w mijającym roku.

Na czele rankingu jest klip "My Time Is Now" zrealizowany przez agencję Wieden + Kennedy dla firmy Nike. W serwisie YouTube reklamę odtworzono 20,8 mln razy.


Kolejne miejsce (17,8 mln wyświetleń) zajął film "Uncle Drew" promujący Pepsi Max. Za jego kreację odpowiadała agencja The Marketing Arm/Davie Brown Entertainment.


Na trzeciej pozycji (17,7 mln) uplasowała się reklama "The Bark Side" przygotowana przez agencję Deutsche LA dla Volkswagena.


 

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.