Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 06, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Liberty Direct rozstrzygnął konkurs na spot reklamowy

Spot reklamowy pt. "Podła góra" autorstwa Aleksandry Idzikowskiej będzie reklamował firmę ubezpieczeniową Liberty Direct.

Spot okazał się najlepszy w konkursie zorganizowanym przez Liberty Direct w serwisie Millionyou.com. Bazował on na tzw. crowdsourcingu, czyli pomysłach konsumentów.
Film "Podła góra" będzie reklamował Liberty Direct w serwisie YouTube i w mailingu. Został też wyemitowany wczoraj podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu (w spocie pojawił się kod QR odsyłający do kanału Liberty Direct w serwisie YouTube), z którego wpływy zostaną w całości przekazane na leczenie i rehabilitację dzieci.
Liberty Direct obsługują: agencja reklamowa DDB Warszawa (kreacja), dom mediowy MPG, agencja Lemon Sky (SEO), Sales & More (SEM) i PanMedia Western (mailing i programy afiliacyjne). Obsługę PR od tego miesiąca realizuje Pitera Communications. (TW)

(06.12.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.