Liberty Direct rozstrzygnął konkurs na spot reklamowy
Spot reklamowy pt. "Podła góra" autorstwa Aleksandry Idzikowskiej będzie reklamował firmę ubezpieczeniową Liberty Direct.
Spot okazał się najlepszy w konkursie zorganizowanym przez Liberty Direct w serwisie Millionyou.com. Bazował on na tzw. crowdsourcingu, czyli pomysłach konsumentów.
Film "Podła góra" będzie reklamował Liberty Direct w serwisie YouTube i w mailingu. Został też wyemitowany wczoraj podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu (w spocie pojawił się kod QR odsyłający do kanału Liberty Direct w serwisie YouTube), z którego wpływy zostaną w całości przekazane na leczenie i rehabilitację dzieci.
Liberty Direct obsługują: agencja reklamowa DDB Warszawa (kreacja), dom mediowy MPG, agencja Lemon Sky (SEO), Sales & More (SEM) i PanMedia Western (mailing i programy afiliacyjne). Obsługę PR od tego miesiąca realizuje Pitera Communications. (TW)
(06.12.2012)










