Przychody Onetu spadły w trzecim kwartale
Przychody segmentu online Grupy TVN spadły w trzecim kwartale br. o 10 proc. wobec tego okresu ub.r. – do 58 mln zł.
Z tej kwoty 52 mln zł to przychody gotówkowe, a reszta to barter. EBITDA segmentu online wyniosła 19 mln zł (spadek o 10 proc.), w tym gotówkowa – 18 mln zł (spadek o 9 proc.). Większość przychodów online Grupy TVN przypada na Onet.pl, który wygenerował 52 mln zł (spadek o 7 proc.), z czego 46 mln zł ze sprzedaży reklam (spadek o 1 proc.).
W sumie w ciągu dziewięciu miesięcy br. przychody segmentu online Grupy TVN wyniosły 183 mln zł (spadek o 6 proc.). Z tego na Onet.pl przypadło 166 mln zł (spadek o 1 proc.) – w tym 146 mln zł z reklamy (wzrost o 3 proc.).
We wtorek TVN sfinalizował transakcję sprzedaży 75 proc. udziałów Onet.pl spółce Ringier Axel Springer Media. (RUT)
(08.11.2012)










