Dział: PRASA

Dodano: Październik 17, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Super Express" chce poprawić sprzedaż filmem "Solidarni 2010"

"Super Express" reklamuje obraz "Solidarni 2010" jako film zakazany (fot. materiały prasowe)

Pod hasłem Filmy Zakazane wydawca "Super Expressu", Murator SA, będzie sprzedawał wraz z gazetą m.in. takie obrazy, jak "Solidarni 2010", "Kibol", "Kto wygra mecz".

Dział marketingu "Super Expressu" zapowiada, że seria ma w zamyśle prezentować filmy dotychczas nieemitowane i pomijane przez główne stacje telewizyjne. Składa się na nią osiem obrazów. "SE" z dodatkami będzie ukazywać się w sprzedaży w każdą środę (w cenie 5,99 zł), począwszy od dzisiaj.
Serię wspiera przygotowana przez dział marketingu "Super Expressu" kampania reklamowa obejmująca: TVP, TVN, Polsat, Polo TV, Radio Zet, Złote Przeboje, Radio Wawa, Eska, Radio Eska Rock, Radio Vox Warszawa i sieć Plus. (JF, PR)

 

(17.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.