Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 15, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Claudia” najlepsza po trzech kwartałach

Miesięcznik ”Olivia” (Axel Springer Polska) jako jedyny spośród kobiecych miesięczników poradnikowych zwiększył sprzedaż - o 8,01 proc. - w trzech kwartałach tego roku w porównaniu z tym samym okresem 2004 roku. Najwyższą sprzedaż w tym czasie miała jednak ”Claudia” (G+J Polska) – wynika z danych ZKDP.

Sprzedaż ”Claudii” w trzech kwartałach br. wyniosła - 463 047 egz. (spadek o 5,76 proc.), na drugim miejscu znalazły się ”Dobre Rady” (Burda Polska) z wynikiem 432 716 egz. (spadek o 10,89 proc.), a na trzecim - ”Poradnik Domowy” (Agora SA) z wynikiem 352 938 egz. (spadek o 10,82 proc.). Średnia sprzedaż ”Olivii” od stycznia do września br. wyniosła 280 987 egz. ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który jako miesięcznik po raz pierwszy ukazał się w lipcu tego roku (wcześniej był dwutygodnikiem), sprzedawał się średnio w 530 375 egz. (w okresie lipiec-wrzesień br.). We wrześniu sprzedaż kobiecych miesięczników poradnikowych wyniosła: ”Świat Kobiety” - 576 798 egz., ”Claudia” - 523 325 egz., ”Dobre Rady” - 467 081 egz., ”Olivia” - 379 736 egz., ”Poradnik Domowy” - 291 816 egz.

(ML, 15.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.