Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Śmieszno i straszno, czyli najlepsze virale

"Press" przygotował ranking polskich virali i kampanii viralowych.

Viral, czyli materiał umieszczony w Internecie z nadzieją, że użytkownicy go dostrzegą, polubią i prześlą znajomym, to jedna z najatrakcyjniejszych form promocji. Nie wymaga wykupowania powierzchni reklamowej, bo rozpowszechnianie virali zapewniają internauci, są też przyjmowane z lepszym nastawieniem niż klasyczna reklama, za którą ani w sieci, ani poza nią nie przepadamy.
Poprosiliśmy jurorów - przedstawicieli środowiska reklamy - o ocenę 12 virali i kampanii viralowych z ostatnich dwóch lat. Każdy oceniał je i punktował w pięciu kategoriach. Najwięcej punktów zdobyły:
"Życie to nie Facebook" Saatchi & Saatchi dla PCK - 416 pkt

"Apel Henia do polskich piłkarzy" Pride & Glory Interactive dla Tesco Polska - 386 pkt

"Autyzm wprowadza zmysły w błąd" PZL dla Fundacji Synapsis - 376 pkt

Pełny ranking w lipcowym "Press".

(20.07.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.