Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 09, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet zyskuje w wynikach słuchalności

Rosną udziały w rynku ogólnopolskim Radia Zet. Stacja nadal jednak zajmuje drugie miejsce za RMF FM - wynika z najnowszych badań Radio Track realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC (IX-XI 2005).

Udział w rynku ogólnopolskim RMF FM wynosi 21,6 proc. i jest niższy niż w analogicznym okresie ub.r. (22,7 proc.). Na drugiej pozycji jest Radio Zet, które ma 18,5 proc. (20,6 proc.). Analizowana fala obejmuje czas, gdy trwała kampania reklamowa Radia Zet z udziałem Robbiego Williamsa (wystartowała we wrześniu). Przed jej rozpoczęciem stacja miała 16,9 proc. udziałów w rynku (VI-VIII 2005). Trzecie miejsce zajmuje Program I Polskiego Radia - 14,5 proc. (15 proc.), a kolejne pozycje: Program III Polskiego Radia - 5,5 proc. (5,8 proc.), Radio Maryja - 2,3 proc. (2,3 proc.), Program II Polskiego Radia - 0,7 proc. (0,5 proc.) i Radio Bis - 0,4 proc. (0,3 proc.).

(KRZ, 09.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.