Radio Zet zyskuje w wynikach słuchalności
Rosną udziały w rynku ogólnopolskim Radia Zet. Stacja nadal jednak zajmuje drugie miejsce za RMF FM - wynika z najnowszych badań Radio Track realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC (IX-XI 2005).
Udział w rynku ogólnopolskim RMF FM wynosi 21,6 proc. i jest niższy niż w analogicznym okresie ub.r. (22,7 proc.). Na drugiej pozycji jest Radio Zet, które ma 18,5 proc. (20,6 proc.). Analizowana fala obejmuje czas, gdy trwała kampania reklamowa Radia Zet z udziałem Robbiego Williamsa (wystartowała we wrześniu). Przed jej rozpoczęciem stacja miała 16,9 proc. udziałów w rynku (VI-VIII 2005). Trzecie miejsce zajmuje Program I Polskiego Radia - 14,5 proc. (15 proc.), a kolejne pozycje: Program III Polskiego Radia - 5,5 proc. (5,8 proc.), Radio Maryja - 2,3 proc. (2,3 proc.), Program II Polskiego Radia - 0,7 proc. (0,5 proc.) i Radio Bis - 0,4 proc. (0,3 proc.).(KRZ, 09.12.2005)










