Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 13, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Young & Rubicam wspiera polskich piłkarzy w specjalnej Doping TV (wideo)

Young & Rubicam Brands zachęca kibiców do tworzenia wideo dopingujących polskich piłkarzy.

Agencja stworzyła Doping TV - specjalną stację telewizyjną w hotelu Hyatt, w którym rezyduje polska reprezentacja. Za jej pośrednictwem piłkarze mogą w swoich pokojach oglądać krótkie materiały nagrywane przez polskich kibiców, w których zagrzewają oni piłkarzy do walki i zwycięstwa. Do tworzenia wideo agencja zachęca filmem umieszczonym na YouTube - w ciągu dwóch dni zanotował on 200 tys. odsłon - oraz trzema viralami.


Od rozpoczęcia projektu, to jest od 8 czerwca kibice przesłali ponad tysiąc filmów, ich liczba stale wzrasta. Zobaczyć je można na dedykowanej akcji stronie Dopingtv.pl. (AMS)

(13.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.