Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 01, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DSK wygrała przetarg kreatywny Lasów Państwowych

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych w trybie zamówienia publicznego wybrała agencję reklamową DSK.

Agencja zrealizuje w tym roku kampanię informacyjno-edukacyjną obejmującą dziesięć województw, a mającą na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa, jak zapobiegać pożarom. Do zdań agencji będzie należało przygotowanie artykułów sponsorowanych i reklam do dzienników regionalnych. (AMS)

(01.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.