Dział: RADIO

Dodano: Marzec 26, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największe grupy radiowe cennikowo zarobiły więcej na reklamach

Cennikowe przychody reklamowe stacji radiowych wzrosły w lutym br. o 20,9 proc. w porównaniu z tym miesiącem ub.r. - wynika z danych Kantar Media.

Rozgłośnie łącznie zarobiły w lutym na reklamach 272,8 mln zł (dane Kantar Media nie uwzględniają rabatów). Pozycję lidera utrzymała Grupa RMF FM – 122,3 mln zł (wzrost o 26,6 proc.). Drugi był Eurozet, który zwiększył wpływy o 7,2 proc. – 55,6 mln zł. Grupa Radiowa Time zarobiła na reklamach 38,4 mln zł (wzrost o 7,5 proc.), Agora – 26,4 mln zł (wzrost o 32,4 proc.), a Polskie Radio – 24,3 mln zł (wzrost o 38,8 proc.).
 

http://chart.apis.google.com/chart?chxl=1:|Grupa+RMF|Eurozet|Grupa+Radiowa+Time|Agora|Polskie+Radio|2:|Dane%3A+Kantar+Media&chxp=1,1,2,3,4,5|2,22&chxr=0,0,8|1,0.5,5.5|2,0,165&chxs=0,000000,0,0,_,676767|1,000000,11,0,l,676767|2,000000,10.5,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=a,0,17&chs=500x436&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,135,0,135&chd=t:96.7,51.8,35.8,20,17.5|122.3,55.6,38.4,26.4,24.3&chdl=luty+2011|luty+2012&chdlp=t&chma=40,5,30,35&chm=N,000000,0,0:9,13,1|N,000000,1,0:9,13,1&chtt=Cennikowe+przychody+reklamowe+grup+radiowych+(w+mln+z%C5%82)&chts=000000,13.5

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.