Największe grupy radiowe cennikowo zarobiły więcej na reklamach
26.03.2012, 12:12
Cennikowe przychody reklamowe stacji radiowych wzrosły w lutym br. o 20,9 proc. w porównaniu z tym miesiącem ub.r. - wynika z danych Kantar Media.
Rozgłośnie łącznie zarobiły w lutym na reklamach 272,8 mln zł (dane Kantar Media nie uwzględniają rabatów). Pozycję lidera utrzymała Grupa RMF FM – 122,3 mln zł (wzrost o 26,6 proc.). Drugi był Eurozet, który zwiększył wpływy o 7,2 proc. – 55,6 mln zł. Grupa Radiowa Time zarobiła na reklamach 38,4 mln zł (wzrost o 7,5 proc.), Agora – 26,4 mln zł (wzrost o 32,4 proc.), a Polskie Radio – 24,3 mln zł (wzrost o 38,8 proc.).
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










