Dział: PRASA

Dodano: Marzec 12, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Zwierciadło" i "In Style" w 2011 roku poprawiły sprzedaż

„Zwierciadło” i „In Style” to dwa miesięczniki luksusowe dla kobiet, które w 2011 roku poprawiły swoją sprzedaż. Lepsze wyniki w zeszłym roku zanotował także miesięcznik shoppingowy „Avanti”.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem „Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło) w 2011 roku wyniosło 94 249 egz. To wynik lepszy od tego z 2010 roku o 3,7 proc. Z kolei "In Style” (Burda Communications) zanotował sprzedaż na poziomie 88 252 egz., co oznacza wzrost o 1,2 proc.
Jednak liderem tego segmentu jest „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer Polska), który sprzedawał się średnio w 239 006 egz. (spadek o 5,1 proc.). Na drugim miejscu jest „Joy” (Marquard Media Polska) - 138 210 egz. (spadek o 13,1 proc.), a na trzecim „Glamour” (G+J Polska) - 111 375 egz. (spadek o 4,3 proc.).

http://chart.apis.google.com/chart?chxl=0:|Tw%C3%B3j+Styl|Joy|Glamour|Cosmopolitan|Pani|Zwierciad%C5%82o|In+Style|Elle|Uroda|Sukces|1:|%E2%80%93++5%2C1+proc.|%E2%80%93++13%2C1+proc.|%E2%80%93++4%2C3+proc.|%E2%80%93++8%2C6+proc.|%E2%80%93++9%2C5+proc.|%2B+3%2C7+proc.|%2B++1%2C2+proc.|-++0%2C1+proc.|%E2%80%93++9%2C3+proc.|%E2%80%93++26+proc.|2:|Dane%3A+ZKDP%2C+rozpowszechnianie+p%C5%82atne+razem&chxp=0,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1|1,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1|2,0&chxr=0,0.4,10.5|1,0.4,10.5|2,-13,105&chxs=0,000000,11.5,1,l,676767|1,18459F,13,-1,_,676767|2,000000,10.5,-0.5,l,676767&chxt=y,r,x&chbh=15,0,9&chs=700x295&cht=bhg&chco=3366CC&chds=0,269000&chd=t:239006,138210,111375,111092,103310,94249,88252,72778,61266,20395&chdlp=b&chma=|0,5&chm=N+,000000,0,0:11,12,1&chtt=%C5%9Arednie+rozpowszechnianie+miesi%C4%99cznik%C3%B3w+luksusowych+dla+kobiet+w+2011+roku&chts=000000,13.5

Wśród miesięczników shoppingowych w 2011 roku „Avanti” (Agora SA) zanotowało sprzedaż 179 720 egz. (wzrost o 3,4 proc.), a „Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska) - 87 216 egz. (spadek o 11,2 proc.). (SK)

(12.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.