"Zwierciadło" i "In Style" w 2011 roku poprawiły sprzedaż
„Zwierciadło” i „In Style” to dwa miesięczniki luksusowe dla kobiet, które w 2011 roku poprawiły swoją sprzedaż. Lepsze wyniki w zeszłym roku zanotował także miesięcznik shoppingowy „Avanti”.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem „Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło) w 2011 roku wyniosło 94 249 egz. To wynik lepszy od tego z 2010 roku o 3,7 proc. Z kolei "In Style” (Burda Communications) zanotował sprzedaż na poziomie 88 252 egz., co oznacza wzrost o 1,2 proc.
Jednak liderem tego segmentu jest „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer Polska), który sprzedawał się średnio w 239 006 egz. (spadek o 5,1 proc.). Na drugim miejscu jest „Joy” (Marquard Media Polska) - 138 210 egz. (spadek o 13,1 proc.), a na trzecim „Glamour” (G+J Polska) - 111 375 egz. (spadek o 4,3 proc.).
Wśród miesięczników shoppingowych w 2011 roku „Avanti” (Agora SA) zanotowało sprzedaż 179 720 egz. (wzrost o 3,4 proc.), a „Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska) - 87 216 egz. (spadek o 11,2 proc.). (SK)
(12.03.2012)










