Agnieszka Gajzler szefową marketingu w Presspublice
Dział marketingu wydawnictwa Presspublica został podzielony na nowe zespoły. Kieruje nim Agnieszka Gajzler, nowa dyrektor ds. rozwoju i marketingu.
W skład działu wchodzi pięć zespołów. Zespół zarządzania brandem złożony z brand managerów odpowiedzialnych za dzienniki i magazyny zajmie się komunikacją marketingową tytułów wydawnictwa. Zespół ds. nowych mediów będzie czuwał nad obecnością wydawnictwa w mediach elektronicznych. Zadaniem zespołu ds. rozwoju ma być współpraca z partnerami zewnętrznymi nad projektami marketingowo-komercyjnymi i koordynacja złożonych projektów całej spółki. Natomiast zespół ds. analiz komercyjnych będzie dokonywał analiz na potrzeby działów pionu biznesowego.
Agnieszka Gajzler zastąpiła na stanowisku szefa marketingu Andrzeja Ryka zwolnionego z tej funkcji w styczniu br. Przed dołączeniem do Presspubliki Gajzler była szefową digital media i sprzedaży w Viacom, nadawcy m.in. MTV, Vivy, VH1, Comedy Central. Wcześniej w GG Network przez wiele lat kierowała pionem promocji, usług telekomunikacyjnych oraz odpowiadała za synergię marketingową z Grupą Allegro w ramach jednej grupy kapitałowej (Grupa Naspers). (MW, PR)
(03.03.2012)










