Presspublica zwalnia szefów pionu handlowego
Z wydawnictwa Presspublica odchodzi pięciu dyrektorów sprzedaży, w tym szef całego biura sprzedaży korporacyjnej Tomasz Dąbrowski. To efekt zmiany struktury organizacyjnej biura.
Od dziś w wydawnictwie w miejsce dotychczasowych biur obsługujących osobno każdy z tytułów powstaną działy: agencyjny i magazynów, bezpośredni i ogłoszeń, wsparcia oraz konferencji i szkoleń (ten ostatni nie zmienia jednak kształtu wobec poprzedniej struktury).
W związku ze zmianami z Presspubliki odchodzi większość dotychczasowego kierownictwa. Pracę zakończą: Natasza Vieweger (dyrektor działu agencyjnego), Dariusz Warcaba (dyrektor działu bezpośredniego), Paweł Brudnicki (dyrektor działu ogłoszeń) i Dariusz Pietrzykowski (dyrektor działu sprzedaży Internetu). Z firmą rozstanie się także Tomasz Dąbrowski, dyrektor biura reklamy, który do momentu pojawienia się następcy będzie wspierał w zarządzaniu działem Macieja Kutaka, wiceprezesa spółki. W sumie z firmy musi odejść ponad 20 handlowców. Ale we wszystkich działach nadal ma pracować 50 osób.
Na nowe stanowisko p.o. dyrektora działu agencyjnego i magazynów awansuje Filip Wejchert, a na stanowisko p.o. dyrektora działu bezpośredniego i ogłoszeń awansuje Małgorzata Jędral. "Mamy przed sobą kolejny trudny dla prasy rok, a nasze cele są ambitne i wiara w ich osiągnięcie duża. Do ich realizacji potrzebujemy bardzo sprawnego, dynamicznie działającego zespołu zmotywowanych ludzi, dlatego zdecydowaliśmy się na tak znaczącą zmianę polegającą na spłaszczeniu i zmniejszeniu stanu liczbowego struktury" – tłumaczy w komunikacie wydawnictwa wiceprezes Maciej Kutak.
Presspublica to wydawca dzienników "Rzeczpospolita" i "Parkiet Gazeta Giełdy" oraz magazynów: "Uważam Rze", "Przekrój", "Sukces". (SK, PR)
(01.03.2012)










