Dział: PRASA

Dodano: Luty 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Donald Tusk Człowiekiem Roku "Wprost"

Donald Tusk na okładce najnowszego "Wprost" jako Człowiek Roku 2011

Premier Donald Tusk został Człowiekiem Roku 2011 tygodnika "Wprost". Z tego powodu znalazł się na okładce najnowszego numeru. "Donald Tusk stał się polityczną bestią, jakiej nad Wisłą jeszcze nie było" - pisze tygodnik.

W najświeższym wydaniu "Wprost" jest wywiad z premierem Tuskiem, który przeprowadzili Tomasz Lis i Tomasz Machała. "W polityce ktoś, kto nie jest maksymalnie skoncentrowany, dostaje po głowie. Jak ja w sprawie ACTA i ustawy refundacyjnej. I słusznie" – mówi premier w rozmowie z dziennikarzami.  
W numerze jest też sylwetka Człowieka Roku "Wprost". Napisał ją Rafał Kalukin. "Każdy się zmienia, dojrzewa. Ale Donald Tusk zmienił się tak radykalnie, że czasem trudno uwierzyć w to, jak zaczynał. I stał się tajemnicą nawet dla znajomych. Wygrywając w ubiegłym roku drugie z kolei wybory, dokonał sztuki niezwykłej. Nie zmogły go ani kryzys, ani klęski żywiołowe, ani katastrofa smoleńska. Gdy cztery lata temu wprowadzał się do kancelarii przy Alejach Ujazdowskich, był po prostu liderem zwycięskiej partii. Dziś niezależnie od tego, co sądzimy o rządach Platformy, przyznać należy: tak skutecznego polityka Polska jeszcze nie miała" - pisze Kalukin. Autor zwraca uwagę, że po czterech latach rządzenia krajem stał się Donald Tusk polityczną bestią, jakiej nad Wisłą jeszcze nie było. Kreatorem wydarzeń, który nawet kiedy dostaje zadyszki, to potrafi się szybko podnieść i odzyskać pole.
Tusk został Człowiekiem Roku "Wprost" po raz drugi - poprzednio w 2008 roku.
Uroczystość wręczenia nagrody odbędzie się we wtorek w Auli Politechniki Warszawskiej.

(05.02.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Luty 06, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca ”The New York Times” na minusie

Wydawnictwo New York Times Co. w ub.r. miało stratę netto w wysokości 39,7 mln dol.

Kierownictwo firmy tłumaczy słaby wynik spadkiem wpływów reklamowych w tytułach drukowanych. W wynikach nie ujęto ogłoszonej w grudniu ub.r. sprzedaży 16 tytułów regionalnych z portfolio nowojorskiego wydawnictwa Halifax Media (wartość transakcji to 143 mln dol.).
W 2010 roku New York Times Co. odnotowało zysk w wysokości 107,7 mln dol. (LL)

(06.02.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo